درباره برند هانساتون

برند هانساتون توسط آقای فیشر در سال 1957در آلمان تاسیس شد. امتیاز این برند سال ها بعد توسط شرکت سونوا خریداری شد.بنابراین برند هانساتون در کنار برندهای هانساتون و فوناک زیرمجموعه یک شرکت بزرگ به نام سونوا قرار دارد، به همین تکنولوژی و ظاهر سمعک های هانساتون بسیار شبیه به برندهای یونیترون کانادا و فوناک سوئیس می باشد تا جایی که تشخیص سمعک های این برند ها از همدیگر تنها با نام برند روی آن ها ممکن است.

درباره برند هانساتون
درباره برند هانساتون

ویژگی های سمعک های هانساتون:

کسانی که تمایل به خرید سمعک کوچک با قیمت مناسب و همچنین با وضوح صدای بالا دارند هانساتون می تواند یکی از گزینه های مناسب برای آن ها باشد. کارت گارانتی سمعک های هانساتون بین المللی بوده و کاربران این سمعک می توانند در همه کشور ها با مراجعه به دفتر نمایندگی هانساتون تا یک سال از خدمات رایگان بهره مند شوند.همچنین در کلینیک سران این سمعک ها با 2 سال گارانتی داخلی و 10 سال خدمات رایگان قابل ارائه به مراجعه کنندکان گرامی می باشد.

قیمت سمعک های هانساتون بسیار مناسب بوده وتمامی انواع سمعک ها اعم از سمعک های داخل گوشی، پشت گوشی،شارژی و همچنین لوازم جانبی شامل ریموت کنترل و رابط تلویزیون در این برند قابل تهیه می باشد.

به طور کلی سمعک های هانساتون دارای تمام ویژگی های یک سمعک ایده آل شامل تکنولوژی پیشرفته،ظرافت، وضوح بالای صدا و … می باشند از معایب این برند می توان به تنوع پایین مدل ها اشاره کرد.

سمعک های هانساتون بر اساس زمان طراحی و تولید به 4 نسل تقسیم بندی می شوند:

Flow

Jam

Sound sHD

Beat

سمعک های فلو هانساتون  (Hansaton Flow)

سمعک های فلو هانساتون برای اولین بار در سال 2011 به بازار عرضه شدند.سمعک های نسل فلو هانساتون که جزء سمعک های رده پایه دیجیتال غیر وایرلس محسوب می شوند  در دو رده سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی تولید می شوند.اندازه سمعک های داخل گوشی متناسب با میزان کم شنوایی تغییر می کند(هرچقدر کم شنوایی کمتر باشد اندازه سمعک داخل گوشی کوچکتر می باشد ). سمعک های پشت گوشی فلو Flow در دو اندازه متوسط(باتری 312 با قدرت متوسط)و بزرگ(باتری 13 با قدرت زیاد)تولید می شوند  این سمعک ها دارای 2 و 4 کانال پردازشی،سیستم ضد فیدبک و ضد آب (IP58) می باشد.

درباره برند هانساتون
سمعک های فلو هانساتون Hansaton Flow))

سمعک های جم هانساتون(Hansaton Jam)

سمعک های جم هانساتون جزء سمعک های رده متوسط هانساتون محسوب می شوند که در سال 2015 به بازار عرضه شدند. سمعک های جم هانساتون که در دسته سمعک های هوشمند طبقه بندی می شوند وایرلس و ضدآب(IP68) بوده و قادر هستند با استفاده از تکنولوژی هوشمند AutoSurround محیط های مختلف(خیابان ،محیط های ساکت و…)را شناسایی کرده و خود را با شرایط جدید تطبیق دهند.البته میزان هوشمند بودن این سمعک ها با تغییر قیمت سمعک نیز تغییر می کند.برخورداری تکنولوژی 360 درجه باعث شده تا حس سه بعدی بودن صدا در این سمعک ها بیشتر احساس شود.کسانی که از افت شنوایی ملایم تا شدید رنج می برند می توانند از این سمعک ها بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

سمعک های جم بر اساس میزان قدرت و اندازه به سه دسته تقسیم می شوند:

سمعک Jam 10(اندازه کوچک و قدرت کم) مناسب برای کم شنوایی های ملایم تا متوسط

سمعک Jam 312(اندازه متوسط و قدرت متوسط)مناسب برای کم شنوایی های متوسط تا نسبتا شدید

سمعک Jam 13(اندازه نسبتا بزرگ و قدرت زیاد) مناسب برای کم شنوایی های شدید

سمعک های داخل گوشی هانساتون نیز همانند سمعک های پشت گوشی بر اساس میزان کم شنوایی فرد در اندازه های مختلف ساخته می شوند.هرچقدر کم شنوایی فرد بیشتر باشد اندازه سمعک به علت بزرگ شدن قطعات داخلی جهت بلند تر کردن بیشتر صدا بیشتر می شود.

درباره برند هانساتون
سمعک های جم هانساتون(Hansaton Jam)

تکنولوژی سمعک های جم هانساتون:

همانطور که در مطالب قبلی خدمت شما عرض کردیم ،تفاوت در قیمت سمعک های یک برندبه علت تفاوت در تکنولوژی سمعک ها می باشد.سمعک های هوشمند جم Jam (پشت گوشی و داخل گوشی) به چهار رده 3،5،7 و 9 تقسیم بندی می شود.هر چقدر عدد بزرگتر شود(از چپ به راست) تکنولوژی سمعک پیشرفته تر و قیمت سمعک نیز بیشتر می شود:

 

تکنولوژی سمعک ها 9(First) 7(Business) 5 Comfort 3Economy
تعداد کانال های پردازشی 20 16 12 8
BiPhone  (شنیدن صدای تلفن در دوگوش حین مکالمه تلفن) دارد دارد دارد دارد
AutoSurround  تعداد محیط های قابل تشخیص توسط سمعک 7 6 5 2
Pinna effect  شبیه ساز اثر لاله گوش بر صدا دارد دارد دارد دارد
SpeachBeam وضوح بالای360 درجه گفتار ندارد ندارد دارد دارد
سیستم ضد فدبک دارد دارد دارد دارد
تکنولوژی وزوز درمانی Tinnitus System  دارد دارد دارد دارد
حافظه داخلی ثبت اطلاعات دارد دارد دارد دارد

 

نسل ساوند اچ دی هانساتون(Hansaton Sound HD)

سمعک های ساوند اچ دی هانساتون که در سال 2017 به دنیا معرفی شد جزء سمعک های پیشرفته برند هانساتون محسوب می شوند.

درباره برند هانساتون
نسل ساوند اچ دی هانساتون(Hansaton Sound HD)

تفاوت سمعک های ساوند هانساتون با مدل های قبلی در تکنولوژی پیشرفته تر و کوچک تر بودن اندازه آن ها می باشد به طوری که اندازه کوچک ترین سمعک ساوند 19 میلی متر می باشد.سمعک های پشت گوشی هانساتون بر اساس قدرت و توان در 3 سایز مختلف تولید می شوند.

Sound HD 10(کوچک 19 میلیمتر) برای کم شنوایی های ملایم تا متوسط

درباره برند هانساتون
نمونه ای از کوچکترین سمعک نامرئی(ICC) ساوند هانساتون

Sound HD 312(متوسط 22 میلیمتر) برای کم شنوایی های متوسط تا نسبتا شدید

Sound HD 13(نسبتا بزرگ 26 میلیمتر) برای کم شنوایی های شدید

سمعک های داخل گوشی ساوند هانساتون نیز همانند سمعک های پشت گوشی بر اساس قدرت و توان در بلند کردن صدا اندازه های مختلفی دارند.کوچکترین سمعک داخل گوشی این مدل ظرافت بسیار بالایی دارد:

نمونه ای از کوچکترین سمعک نامرئی(ICC) ساوند هانساتون

تکنولوژی سمعک های Sound sHD

 

9(First) 7(Business) 5 Comfort 3Economy
20 16 12 8 تعداد کانال های پردازشی
دارد دارد دارد دارد BiPhone (شنیدن صدای تلفن در دوگوش حین مکالمه تلفن)
7 6 5 2 AutoSurround تعداد محیط های قابل تشخیص توسط سمعک
دارد دارد دارد دارد Pinna effect شبیه ساز اثر لاله گوش بر صدا
ندارد ندارد دارد دارد SpeachBeam وضوح بالای360 درجه گفتار
دارد دارد دارد دارد سیستم ضد فدبک
دارد دارد دارد دارد تکنولوژی وزوز درمانی Tinnitus System
دارد دارد دارد دارد حافظه داخلی ثبت اطلاعات
دارد دارد دارد دارد SurroundOptimizer
دارد دارد دارد دارد Impals manager (کنترل صداهای بلند ناگهانی مانند صدای تصادف)

 

سمعک های  بیت هانساتون(Hansaton Beat)

کسانی که افت کم شنوایی عمیق دارند(به کم شنوایی های بیشتر از 90 دسیبل عمیق گفته می شود)نیازمند سمعک هایی می باشند که قدرت بسیار زیادی در بلند کردن صدا دارند.سمعک هایی که تکنولوژی داخلی آن ها برای این نوع افراد به صورت ویژه ساخته شده باشد.

اندازه این سمعک ها به دلیل حجیم بودن قطعات داخل سمعک بزرگ می باشند و از باتری 675 که بزرگترین سایز باتری است تغذیه می کنند.همه برندهای معتبر جهانی یک سمعک مخصوص برای این افراد طراحی و تولید می کنند.برند هانساتون نیز از این قضیه مستثنا نیست و سمعک سوپر پاور آن که برای کم شنوایی های عمیق ساخته شده است Beat نام دارد که قادر است صدایی با شدت 142 دسیبل تولید کند.

سمعک های بیت به دلیل تولید صدای بلند مجهز به سیستم ضدفیدبک می باشند تا از وقوع سوت زدن سمعک جلوگیری کنند.همچنین این سمعک ها دارای تکنولوژی SoundRecover بوده که به فرد کم شنوا کمک می کند صداها را بهتر بشنود.

تکنولوژی سمعک های Beat

تکنولوژی سمعک  7 Business 3Economy
تعداد کانال های پردازشی 16 6
BiPhone (شنیدن صدای تلفن در دوگوش حین مکالمه تلفن) دارد ندارد
AutoSurround تعداد محیط های قابل تشخیص توسط سمعک 4 2
Pinna effect شبیه ساز اثر لاله گوش بر صدا دارد دارد
سیستم ضد فدبک دارد دارد
حافظه داخلی ثبت اطلاعات دارد دارد
SurroundOptimizer دارد دارد
Impals manager )کنترل صداهای بلند ناگهانی مانند صدای تصادف) دارد دارد

سمعک های شارژی هانساتون:

اگر تمایلی به استفاده از سمعک های باتری دار ندارید می توانید از سمعک های شارژی هانساتون استفاده کنید.سمعک های شارژی هانساتون از نظر کیفیت صدا و تکنولوژی هیچگونه تفاوتی با سمعک های باتری دار ندارند.کافی است که سمعک را درون دستگاه شارژر قرار داده و اجازه دهید به مدت دو الی سه ساعت سمعک شارژ شود سپس می توانید برای 24 ساعت از سمعک خود استفاده کنید.

درباره برند هانساتون
سمعک های شارژی هانساتون

لوازم جانبی هانساتون:

ریموت کنترل سمعک هانساتون

با ریموت کنترل هانساتون می توانید به راحتی صدای سمعک های وایرلس این برند را تغییر دهید.همچنین با استفاده از دکمه خانه(Home)  می توانید صدای سمعک را به تنظیم اولیه انجام شده توسط ادیولوژیست بازگردانید.

درباره برند هانساتون
ریموت کنترل سمعک هانساتون

رابط تلویزیون سمعک هانساتون

بعضی از افرادی که افت شنوایی زیادی دارند ممکن است با سمعک نیز نتوانند صدای تلویزیون را به خوبی بشنوند، به همین دلیل برای این افراد وسیله ای ساخته شده تا بتوانند صدای تلویزیون با کیفیت و وضوح بالا بشنوند.دستگاه utv  شرکت هانساتون صدای تلویزیون را  دریافت کرده و به صورت وایرلس به سمعک ارسال می کند.جهت استفاده از این رابط تلویزیون لازم است که سمعک وایرلس باشد.

درباره برند هانساتون
رابط تلویزیون سمعک هانساتون

دستگاه شارژر سمعک هانساتون

با استفاده از این دستگاه شارژ می توانید از سمعک شارژی خود به مدت 24 ساعت با یک شارژ چند ساعته استفاده کنید.این دستگاه قادر به شارژ سمعک های باتری دار نیست و سمعک تاکیدا باید در گروه مدل های شارژی باشد.

درباره برند هانساتون
دستگاه شارژر سمعک هانساتون

در صورت نیاز و تایید کارشناس شنوایی می توانید این لوازم جانبی را به صورت جداگانه در کلینیک سران تهیه کنید.

لوازم جانبی سمعک های یونیترون هانساتون و فوناک بغیر از دستگاه شارژ مشترک می باشد.

کلینیک سمعک سران آماده ارائه تمامی انواع مدل های سمعک هانساتون با گارانتی 2 ساله و خدمات 10 ساله می باشد.جهت ارزیابی شنوایی و خرید سمعک های هانساتون با ما تماس بگیرید.

امیدواریم درباره سمعک های هانساتون اطلاعات کافی کسب کرده باشید در صورت نیاز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

One Thought to “درباره برند هانساتون”

  1. الهام ریاحی

    سایت عالی و جامعی دارین
    ممنون

Leave a Comment